top of page

מה היית רוצה לשרוף?


מי שמכיר אותי יודע שהחגים האהובים עליי קשורים באור😊

ל"ג בעומר עבורי היה חג שתמיד מילא אותי בהתרגשות, זה התחיל מאיסוף העצים שבוע קודם והחבאתם. והמשיך באירגון הערב עצמו, מי אחראי על רשימת האנשים, מי שומר מקום משעות הצהריים בשטח, מי מחליף אותו ,מי מביא פיתות ומי חומוס. מי אחראי על הנייר כסף לתפוחי אדמה. אח הריח שלהם והטעם מהמדורה בלתי נשכחים. מי מביא מוסיקה או כלי נגינה. ואני "המפעילה" תמיד מוצאת איזה משחק להפעיל את הקהל. מחלקת פתקים ומבקשת לכתוב : מה היית רוצה לשרוף במדורה השנה? ממה היית שמח להיפרד ?ואז מזמינה אותם להתבונן בגיצים של האש ולדמיין דברים שהם רוצים שיקרו בחייהם וכמו הגיצים...הם יתפזרו ויעבירו את הבקשה למי שצריך.

אתמול במדורה השכונתית, (כי אני כבר מזמן הפסקתי להפיק). הרב ישראל קטורזה הזמין אותנו להסתכל על האש ולבקש מרבי שמעון בר יוחאי בקשה לעצמנו אז אני נוהגת תמיד לפני הבקשה להגיד תודה על מה שכבר יש לי בחיים, ואז מבקשת עבור היקרים לי ועבורי, ואם אני זוכרת אז גם עבור המדינה שלנו. עצמתי עיניים וביקשתי מכל הלב, דמיינתי את הבקשה שלי מתעופפת עם הגיצים לכל קצוות תבל... אז נחכה ונראה, אעדכן מה יצא.

ועד אז, מזמינה כל אחד ואחת להתחבר לאור הפנימי שלכם, לזכור להדליק את האש שבתוככם. אפשר לשאול מה גורם לכם שמחה? מה מדליק אתכם? משהו שעושה לכם כיף, טוב ומזמן לא עשיתם...ולחשוב איך תוכלו לקדם את זה כבר השבוע. מי שרוצה לשתף אותי מוזמן.

בברכת חג שמח.

שלכם אורית, פסיכותרפיסטית מומחית לשינוי הרגלים ויצירת מציאות חדשה.


6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page